Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Καλημέρα παίδες


Καλημέρα σας. Τι κάνετε παίδες; Εγώ είμαι καλά πάντως. Όσο μπορώ δηλαδή με τα όσα γί -
νονται στον κόσμο. Τελείωσαν και τα πολλά τα κρύα. Ο Θεός αγαπάει τους φτωχούς, λέει ο πατέ -
ρας μου και έχει δίκιο. Σιγά σιγά η φύση βρίσκει τον δρόμο της και ο ήλιος λάμπει ( όχι δεν καίει σαν πούστης ακόμα ). Μας έχουν σκίσει οι γάτες με τα ζευγαρώματα τους..Μόνο εγώ δεν ζευγα -
ρώνω ( νηστεύω το κρέας οπότε καταλαβαίνετε... ).
Τόσες μέρες χωρίς internet έκανα αρκετές βόλτες στην παλιά μου περιοχή και κατάλαβα ότι τίποτε δεν άλλαξε ριζικά. Όλα το ίδιο αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν. Μάλλον τίποτα δεν αλ -
λάζει. Εμείς αλλάζουμε τον τρόπο που κοιτάμε τα πράγματα. Αυτά. Να χαμογελάτε πάντα και να έχετε από κοντά τους ανθρώπους σας  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου