Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Να ξέρεις τι είσαι και τι δεν είσαι...

   Αυτή η ανάρτηση είναι το αποτέλεσμα πολλών συζητήσεων με φίλους/φίλες και άπειρων τσακω-μών, θα έλεγα, με αρκετούς εξ αυτών.Κυρίως γιατί οι απόψεις μου για τον κόσμο και την κοινωνία
είναι λίγο περίεργες και απόλυτες.Ξέρω πως είμαι περίεργος και το μυαλό μου δεν είναι και ότι πιο κανονικό, τουλάχιστον όχι με τα δεδομένα του μέσου όρου, όπως ξέρω ότι είμαι άνθρωπος που λειτουργεί με δικό του κώδικα τιμής τον οποίο δεν πουλάει στον βωμό της ευκολίας.Γι αυτό και δεν έχω πολλούς φίλους (για εχθρούς δεν ξέρω...).Ας πούμε ότι είμαι μοναχικός λύκος.Είναι δύσκολος δρόμος αλλά σου φέρνει λιγότερη προδοσία.
   Ο κύριος λόγος που είμαι έτσι είναι γιατί δεν υπήρχε σταθερότητα γύρω μου και αναγκαστικά έπρεπε να αναζητήσω την σταθερότητα στον εαυτό μου.Αυτό μου το επισήμανε μία πολύ καλή μου φίλη σε μία από τις συζητήσεις μας.Αυτή η σταθερότητα όμως έρχεται με ένα κόστος.Κόστος στην
κοινωνική ζωή, κόστος στην προσωπική ζωή και σε κάποιες περιπτώσεις, κόστος στην ψυχική μου σταθερότητα.Αλλά έχει πλάκα.Βλέπω τον κόσμο σαν παρατηρητής και αυτό με κάνει να βλέπω πρά-
γματα που οι άλλοι αγνοούν.Και τα επισημαίνω μήπως και βοηθήσω την κατάσταση.Κάπως έτσι γί-
νομαι κακός.Δεν μισώ όμως κάποιον.Δεν έχω λόγο να μισώ κάποιον γιατί θέλω να μην με μισούν.
   Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να καταλάβω ήταν η διαφορετικότητα μου.Όλοι είμαστε διαφορετι-
κοί με τον δικό μας τρόπο και κανείς δεν είναι κατώτερος από τον άλλο.Όμως έχουμε διαφορετικές
δυνατότητες.Αυτό δεν είναι αντιληπτό και όποτε το λέω, οι περισσότεροι νομίζουν ότι τους προσβάλλω.Ενώ δεν το κάνω ποτέ.Απλά ξέρω τι είμαι και τι δεν είμαι.Όπως αντιλαμβάνομαι τι είναι
και τι δεν είναι οι άλλοι μέχρι ένα βαθμό.Τους δέχομαι και δεν θέλω να τους αλλάξω.Δεν θα με χαλούσε να έκαναν και εκείνοι το ίδιο αλλά δεν το απαιτώ κιόλας.
  Η κυνικότητα δεν φέρνει φίλους.Σε προστατεύει όμως από φρούδες ελπίδες γιατί.Να λες την αλήθεια με οποιοδήποτε κόστος για εσένα.Κάπου εδώ τελείωσε αυτό το βαρετό ποστ.Ελπίζω να γίνατε όλοι λίγο σοφότεροι.Καλά μπάνια και να προσέχετε.Ο ήλιος σκίζει κώλους.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου