Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

4 μήνες χασιματος


 Έχω καιρό να γράψω κάτι.Πάνε κοντά 4 μήνες, μπορεί και παραπάνω.Από τότε έχουν αλλάξει πάρα πολλά.Για αρχή,άλλαξε ο χρόνος.Μετά ήρθε μία μετακόμιση πίσω στην Αθήνα ( ελπίζω μόνιμα αυτή την φορά ).Ύστερα ήρθε η μεγάλη σφαγή και το μεγάλο ξεκαθάρισμα μέσα μου.Είμαι μόνος μου τελικά σε όλα.Ευτυχώς δηλαδή.Βαριέμαι τους ανθρώπους τελικά γιατί με αναγκάζουν να είμαι κυνικός και κάφρος.Συγγενείς και φίλοι με έχουν χεσμένο (πλην 2 ατόμων),οπότε και εγώ κόβω παρτίδες.Ξέρω ότι και να πεθάνω μόνο σε αυτά τα 2 άτομα θα λείψω.
Από εκεί και πέρα.Είμαι στην Λούτσα πια,χωρίς internet ( ευτυχώς ) και με πολύ ελεύθερο χρόνο,ο οποίος καταναλώνεται σε αναζήτηση εργασίας και σε διάβασμα.Τα νέα μου θα είναι λίγα και αραιά ( όποτε βρίσκω ελεύθερο δίκτυο δηλαδή ).
Άσχετο αλλά δεν είναι δυνατόν να διαφημίζουν VDSL και μαλακίες αλλά να μην έχουν καλύψει όλη την Αττική με ADSL.Μόνο ο ακριβός ΟΤΕ είναι παντού.
Λοιπόν να ξέρετε ότι είμαι εξαφανισμένος και το απολαμβάνω.Μακριά από όλους και από όλα.Και η ζωή συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου